Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Plikostrada.pl - UWAŻAJCIE NA TEN SERWIS!

Utworzony przez =====, 2 stycznia 2013 r. o 20:02
Z własnej niewytłumaczalnej głupoty założyłam tam konto. Właściwie automatycznie po tym wysłałam im emaila zgodnie z Regulaminem - a więc wkleiłam i wysłałam na jedyny adres email_owy, jaki podali na stronie oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o świadczenie Usługi Plikostrada. 3 próby skończyły się informacją zwrotną, że podany adres nie istnieje - dopiero następnego dnia wiadomości teoretycznie dochodziły poprawnie - szkoda tylko, że bez odzewu. Prosiłam o jakikolwiek kontakt z ich strony ( na stronie w końcu widnieje informacja, że ich "konsultanci" chętnie pomogą ) - prosiłam o potwierdzenie rozwiązania umowy. Emaile z informacją o odstąpienie wysyłam codziennie – aż w końcu dzisiaj - prawie przy końcu okresu próbnego otrzymałam wiadomość potwierdzającą z ich strony rozwiązanie oraz podziękowanie za współpracę :)
hej a jak  w mojej sytuacji rejestrowało się dziecko i ja nic nie wiedząc nie zdążyłam odstąpić od umowy i przysłali mi na e-mail że ma płacić? to co mam zrobić? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam, robiąc dzisiaj na poczcie porządek znalazłam fakturę z 13 wrzenia 2013 w której jest wezwanie do zapłaty 96zł, bo zawarłam z nimi umowę... oczywiście nie zapłaciłam tej faktury, co z tym zrobić? Słyszałam w radiu, że to są oszuści, jednak faktura jest na moje  prawdziwe dane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak napisac rezygnacje?
Niniejszym z zachowaniem 14 (czternastu) dni liczonych od dnia zawarcia umowy, odstępuję od zawartej przeze mnie Umowy o świadczenie usługi Plikostrada. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Olej to mówę ci serio oni naciągają na kasę mój kumpel dostał z 2 lata temu podobne pismo z pobieraczka i też miał miec sprawę niby i nic nie ma do tej pory
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po takim czasie (ok.8 miesięcy) jeszcze pisać im rezygnacje?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witajcie na stronie pozywamy-zbiorowo, otworzyli nabór osób chętnych do pozwu przeciwko plikostradzie, trzeba się zarejestrować na forum, a potem wysłać do nich maila, w treści maila podaj nick z forum a w (imię, nazwisko). po przecinku TAK lub NIE (jeśli wpłaciłeś/aś pieniądze na konto plikostrada.pl - TAK; jeśli nie - NIE) Jeśli wpłaciłeś obok słowa TAK napisz kwotę (lub sumę kwot) jakie wpłaciłes/aś. Podaj też swój adres e-mail do kontaktu.Na koniec wyślij tę wiadomość na adres: redakcja@pozywamy-zbiorowo.pl   BARDZO PROSZĘ O UWAŻNE PRZECZYTANIE TEJ INSTRUKCJI I NAPISANIE MAILA WG TYCH KILKU ZASAD. JEST WAS WIELE OSÓB I TAKIE WYPEŁNIENIE WIADOMOŚCI, UŁATWI ZNACZNIE PRACĘ OSOBY, ROBIĄCEJ TABELE!   Pamiętajcie o TAK lub NIE. Jest to niezwykle ważne, bowiem: 1) osoby, które dokonały wpłaty i chcą dochodzić zwrotu wpłaconych kwot to jedna grupa, natomiast 2) osoby, które nie zapłaciły i są nękane wezwaniami, to druga grupa osób, które chcą przystąpić do ewentualnego pozwu zbiorowego.   Jeśli chcecie walczyć z oszustami to dołączajcie, jak nas będzie dużo to koszty związane z pozwem wyjdą pewnie po kilka zł, albo nawet jakiś prawnik za darmo zredaguje pismo jak sprawa zrobi się głośna ;) Walczmy  z oszustami !!!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIE MA SIĘ CZEGO BAĆ!!! Jak większość założyłam konto na plikostradzie. Muszę przyznać, że chociaż z rezygnacją postępują uczciwie.Ja durna zapomniałam, że dałam ich wiadomości aktywacyjne i tą z hasłem do spamu.Pisałam dzień w dzień po około 7 listów, a okazało się, że w dziale: "spam" było potwierdznie rezygnacji z umowy, z datą wysłania dzień po wysłaniu rezygnacji.Skakałm z radości.Od dzisiaj nie zakładam kont na żadnych, nie zaufanych serwisach.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
witam w poniedziałek czy tam we wtorek dostałem pismo takie jak wy ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty 96 zł plus jakies odsetki , dziwne jest to że ten papier wygląda jak ksero , piszecie żeby nie płacić ,tutaj na forum ktoś podał wzór pisma odstapienia od umowy w którym pisze że w ciagu 3 miesiecy od zawarcia  mozna odstapic  ja "niby" zawarlem umowe 8 marca to trzy miesiace mina 8 czerwca czyli jeszcze mogę im napisac to pisemko ??? 
Ostatnio edytowany 30 maja 2014 r. o 21:00
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a tą umowe odstąpienia to wysyłamy na adres noreply czy ten z pomoc@plikostrada ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a tą umowe odstąpienia to wysyłamy na adres noreply czy ten z pomoc@plikostrada ??
wiesz co znaczy noreply? NIE ODPOWIADAĆ. Teraz odpowiedz sobie jeszcze raz na pytanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wiem co to znaczy noreply ale ktoś tu wcześniej pisał że pisać na noreply
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam ..ja równiez sie zarejestrowałam na tym badziewiu ..a teraz mi przysłali ,ze mam zapłacić 96 zł..no masakra co mam zrobic ? pomózcie !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a waszym zdaniem dobrze żeby im wysłać to pisemko o odstapienie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzien dobry Tak jak większość założyłam konto na plikostradzie. W porę jednak zorientowałam się w czym żecz i nie aktywowałam konta. Jednak emaile zaczęły przychodzić:( Wczoraj dostałam przedsadowe wezwanie do zapłaty na Emila (jedynie email podałam prawdziwy ale nawet nie aktywowałam konta!). Proszę o wypowiedzi osób które BYŁY w takiej sytuacji. CO ROBIĆ ? To bardzo stresujące. Czy znajda mnie jedynie po emaile? A moze usunąć emaile bo to jedyne dane które mają.??? 14 dni minęło. O co chodzi z odstapieniem po 3 miesiącach. Mogę odstąpić po 14 dniach. Proszę o szybką odpowiedz osób które poradziły sobie z tymi oszustami!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo proszę o szybką odpowiedz! ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dzisiaj dostałem taka wiadomość "Szanowny Panie, Dziękujemy za utworzone zgłoszenie.Informujemy, iż  umowa o świadczenie usługi Plikostrada, została zawarta drogą elektroniczną i dla swej ważności nie wymaga formy pisemnej. W związku z tym dla skutecznego zawarcia umowy nie było wymagane złożenie podpisu własnoręcznego ani posłużenie się przez strony bezpiecznym podpisem elektronicznym.Wymóg zawierania umów na piśmie, został zastrzeżony tylko dla nielicznych stosunków zobowiązaniowych, jednak należy podkreślić, iż większość zawieranych przez konsumentów umów nie wymaga formy pisemnej dla swej ważności. Przykładem  elektronicznych umów niewymagających dla swej ważności zachowania formy pisemnej,  są aukcje internetowe. Podstawą zawarcia umowy w drodze aukcji internetowej jest treść regulamin serwisu aukcyjnego. Aukcje przeprowadzone zgodnie z regulaminem serwisu, są wiążące dla ich uczestników, pomimo iż wystawienie aukcji oraz sama licytacja odbywają się wirtualnie i nie są potwierdzane na piśmie.Informujemy, iż powoływanie się przez Pana na okoliczność zawarcie umowy pod wpływem błędu wywołanego treścią reklamy usługi Plikostrada, jest całkowicie bezzasadne. Zgodnie z obowiązującym prawem podstawą unieważnienia umowy nie może być fakt błędnego przeświadczenia o warunkach zawieranej umowy, w przypadku gdy przeświadczenie to wynika wyłącznie z powodu niedbalstwa osoby, która nie zapoznała się z udostępnionym jej regulaminem zamawianej usługi.Przypominamy, iż zamawiając pakiet podstawowy usługi Plikostrada, oświadczył Pan, iż zapoznał się i w całości akceptuje warunki regulaminu usługi. Następnie w toku rejestracji zamówienia, dokument z regulaminem w formie pliku PDF został wysłany na Pański adres poczty elektronicznej. Ponieważ wszystkie informacje o warunkach zawartej umowy znajdują się w zaakceptowanym przez Pana regulaminie, w chwili obecnej nie może Pan się powoływać na brak wiedzy o odpłatności usługi poza czternastodniowym okresem testowym.Dodatkowo należy podkreślić, iż szczegółowe informacje o kosztach oraz o okresie obowiązywania zawieranej umowy zostały Panu udostępnione w zakładce „Pakiety Plikostrady”, zaś na stronie z formularzem zamówienia usługi umieszczono wyraźną informację o następującej treści: „Podczas 14-dniowego bezpłatnego okresu testowego przysługuje prawo do pisemnego odstąpienia od umowy (fax, e-mail, itp.). Po upływie 14-dniowego okresu testowego obowiązywanie i koszt umowy zgodnie z Regulaminem“. W związku z powyższym, ponownie przypominamy o obowiązku uiszczenia zaległej opłaty abonamentowej.Z wyrazami szacunku,Biuro Obsługi Klientaserwisu Plikostradatel.: 70 838 85 88* (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00)W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z naszą usługą prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Do dyspozycji użytkowników Plikostrady pozostają nasi konsultanci, którzy z chęcią udzielą odpowiedzi na zadane im pytania. *Koszt za minutę połączenia dwa złote i dziewięć groszy, w tym podatek od towarów i usług.   co mam robić teraz :( proszę o pomoc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
każdy pisze nie płacić oszuści ale nikt nie napisze konkretnie co zrobić czy adres poczty usunać bo pismo właśnie im wysłałem ale jak beda mnie ciągle nękać to co ja zrobię :( 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a dzisiaj na to pismo odstąpienia odpisali mi to :   Szanowny Panie,Dziękujemy za utworzone zgłoszenie.Informujemy, iż zgodnie z obowiązującym prawem, przytoczony przez Pana trzymiesięczny termin na odstąpienie od umowy, nie znajduje zastosowanie w stosunku do zawartej przez Pana umowy o świadczenie usługi elektronicznej Plikostrada.Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. 2000, Nr 22, poz. 271 i późn. zm.) w przypadku świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta,  jedynym obowiązującym terminem na odstąpienie od umowy jest termin ustalony przez strony w regulaminie usługi (14 dni).Zgodnie z § 2. ust. 8 regulaminu usługi: „Usługobiorca składa Usługodawcy żądanie natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia Usługi, poprzez uruchomienie linku aktywacyjnego przesłanego przez Usługodawcę. W razie wątpliwości poczytuje się, iż moment uruchomienia linku aktywacyjnego decyduje o chwili rozpoczęcia świadczenia Usługi przez Usługodawcę.”    Ponadto należy podkreślić, iż w trakcie procesu zawierania umowy, regulamin usługi został przesłany na Pański indywidualny adres poczty elektronicznej, w postaci zamkniętego dokumentu tekstowego w formacie pliku PDF. Tym samy otrzymał Pan regulamin utrwalony na stałym nośniku zapisu informacji, co w myśli art. 5 Dyrektywy unijnej 97/7/WE wywołuje identyczne skutki jak tradycyjne pisemne potwierdzenie warunków umowy. Nie może więc budzić wątpliwości fakt, iż termin na odstąpienie od zawartej umowy wynosił wyłącznie 14 dni od momentu jej zawarcia.Przypominamy, iż w wyniku aktywacji usługi i braku odstąpienia przez Pana od umowy w terminie pierwszych 14 dni, spółka Smart Tech Connet Ltd była zobowiązana do wykupienia dla Pana konta premium na zagranicznym serwerze sieci Usentet, w celu  zapewnienia Panu określonego w umowie limitu danych do pobrania.W związku z powyższym, ponownie przypominamy o obowiązku uiszczenia zaległej opłaty abonamentowej w wysokości 96 zł.Z wyrazami szacunku,Biuro Obsługi Klientaserwisu Plikostradatel.: 70 838 85 88* (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00)W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z naszą usługą prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Do dyspozycji użytkowników Plikostrady pozostają nasi konsultanci, którzy z chęcią udzielą odpowiedzi na zadane im pytania. *Koszt za minutę połączenia dwa złote i dziewięć groszy, w tym podatek od towarów i usług.   co robić :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
boje sie że trzeba będzie zapłacić :( czy naprawdę mogą podać mnie do sądu :( pomóżcie czy ktoś już rozwiazał ten problem :/, nie wiem może usnunąć adres poczty ? sam już nie wiem
Ostatnio edytowany 6 czerwca 2014 r. o 12:06
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja tez mam ten sam problem tylko niesty nie pamietam czy wpisalam falszywa dane przy rejestracji.. meila podalam prawdziwego ale rzadko go sprawdzalam. Teraz przyszlo mi wezwanie do zaplaty a dzis ponaglenie przedsadowe.. martwie sie tym troche.. jak zauwazylam pierwsza wiadomosc o ponagleniu do zaplaty to wyslalam im 3 maile jeden o odstapieniu od umowy a drugi o anulacji kosztow a trzeci juz nie pamietam o czym.. mimo to dalej mi przychodza grozby od nich i mianowicie nie mam pojecia co mam teraz zrobic  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 97 z 101

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...